A Google-ben és a YouTube-on nézünk utána annak, amit venni akarunk
Written by Manna Admin on 2020.01.07.
Nagyon megnézzük, hogy mit veszünk, méghozzá a YouTube-on – ezt lehet kiolvasni a Google legfrissebb statisztikájából. Az amerikai digitális óriás szerint a divat esetében vehető leginkább észre, hogy az egyes helyi viseleteket nem helyben nézik többen, hanem globálisan. A Google globális kutatása szerint a vásárlók 55 százaléka rákeres Google-ben és YouTube-on is a termékre döntés előtt. További trend a környezettudatosság megjelenése. A megtekintési adatok alapján nem csak a klímatüntetések közvetítései iránt nőtt az érdeklődés, de a nézők az után is jobban érdeklődnek, hogy mit tehetnek a környezetükért.
Közben szigorít a legnagyobb videómegosztó a gyerekeknek szánt tartalmakkal kapcsolatban is. A YouTube tavaly szeptember óta figyelmezteti a videósokat a közelgő változásokra. Az új előírások szerint a készítőknek egyértelműen jelezniük kell, ha gyermekeknek szánt videóról van szó. Az ilyen jellegű tartalmakon nem helyeznek el célzott hirdetéseket, és a hozzászólás lehetőségét is letiltják. A gyermekeknek készült videók megtekintőiről nem gyűjtenek adatokat.