Robotdiszpécsert vezetett be a Főtaxi
Written by Manna Admin on 2021.11.19.
Idehaza a taxitársaságok közül elsőként robotdiszpécsert vezetett be a Főtaxi. Mint írják, az új informatikai megoldás főként azoknak az utasoknak jelent segítséget, akik csúcsidőszakban szeretnének telefonon taxit rendelni. A robotdiszpécser ezért külön telefonszámot is kapott. A gépi ügyintéző visszaolvassa a megrendelést, illetve azonnal tájékoztat a megrendelt autó érkezési idejéről is. Egyelőre a speciális igényeket nem lehet jelezni a robotnak, tehát ha kombi, egyterű vagy állatszállításra is alkalmas gépjárműre lenne szükségünk, akkor továbbra is az applikációt érdemes választani. A Főtaxi szerint november közepén már az összes taxirendelés több mint 50 százalékát digitális csatornákon, vagyis a taxirendelő alkalmazáson és az új robotdiszpécseren keresztül kezelték.
(Lakatos Péter, MannaFM)