Kutatás: a magyar asszony a Lidlbe megy leginkább, az ember a Sparba - Manna FM
MOST ADÁSBAN

Title

Artist

JELENLEGI MŰSOR

MANNA SELECTION

18:00 22:00

JELENLEGI MŰSOR

MANNA SELECTION

18:00 22:00


Kutatás: a magyar asszony a Lidlbe megy leginkább, az ember a Sparba

Written by on 2020.06.12.

Messze a Lidl és a Spar a magyarok két kedvenc boltja, ebben a két láncban költik a legtöbbet. A boltláncok közül ez a két üzlet hasítja ki a teljes piac majdnem negyven százalékát szinte fele-fele arányban, a dobogóra a Penny Market fért még fel a Tesco előtt. 

A többi magyar bolt mind 10 százalék alatti eredményt ért el a Napi.hu kutatásában. Az, hogy az első két helyezett közül melyik szimpatikus, az életkor, nem, de még iskolai végzettség szerint is mérhető különbségeket mutat – például a nők inkább Lidl-ösök a felmérés alapján. 


Reader's opinions

Leave a Reply