Már posztolom is, hogy nem vagyok facebook-függő
Written by Manna Admin on 2019.11.05.
Ha minket kérdeznek, az jön ki, hogy nem vagyunk függők a közösségi médiától – ez derül ki az idei Nagy Közösségi Média Kutatásból. A javarészt a Facebookról érkező tesztkitöltők válaszai alapján a legnagyobb közösségi oldal hanyatlik a fiatalabbak körében, de helyette jönnek fel az újabb közösségi média platformok.
Húsz éves kor alatt a legkedveltebb platform a YouTube, ezt követi az Instagram és a Facebook. A 20-40 éveseknél, valamint a 41 év felettieknél már kicsit más a helyzet, ők leginkább Facebook felhasználónak vallják magukat, a YouTube csak második helyre csúszik, az Instagramot pedig a kitöltők kis százaléka használja első helyen.
Abban szinte mindenki egyetértett, hogy nem függ a platformoktól, pedig negyven fölött akár órákat is eltölt kedvenc közösségi csatornája böngészésével a válaszadók többsége.